Promociones

Promoción
Galicia
20/02/2014

Nos próximos días darán comezo dous cursos gratuítos válidos para a obtención da Tarxeta Profesional da Construción: TPC (consulta neste enlace tódolos requisitos para a súa obtención). Esta formación lévase a cabo a través dun convenio entre distintas entidades españolas e portuguesas, que permitirán que o alumnado que a realice vexa mellorada a súa empregabilidade.

En cada curso hai 25 prazas destinadas a traballadores ocupados ou en situación de desemprego de Galicia e Portugal, quedando o 40 % das prazas reservadas a cidadáns de nacionalidade portuguesa. Na selección darase prioridade aos alumnos en situación de desemprego, cubríndose o resto das prazas por orde de inscrición.

Se estás interesado en participar, podes cubrir o formulario que atoparás a continuación e remitilo por correo electrónico, fax ou en man á sede da Fundación en que se imparte cada edición.

Programa do Curso de Nivel Básico:

Temario:

• Módulo 1. Conceptos Básicos sobre Seguridade e Saúde.

• Módulo 2. Riscos Xerais e a súa Prevención.

• Módulo 3. Riscos Específicos e a súa Prevención no Sector da Construción.

• Módulo 4. Elementos Básicos de Xestión da Prevención de Riscos.

• Módulo 5. Primeiros Auxilios.

Edición de Verín

Edición de Tui